niedziela, 24 sierpnia 2014

Primark ~

Hej ♥

Pewnie wszyscy chociaż raz słyszeli nazwę tego sklepu, część osób go lubi, część nie.
Dzisiaj chciałam wyrazić moje zdanie na temat słynnego Primarka, moje odczucia są mieszane.

Na początek, jeśli macie okazję/zamiar wybrać się do Primarka na zakupy, nie wybierajcie tego w najczęściej odwiedzanych galeriach, będzie tam tyle ludzi, że nie znajdziecie kompletnie nic i od razu stracicie ochotę na dalsze zakupy.

Musicie mieć też dobrą orientację w terenie, tak to podstawa, rzeczy jest tyle, że naprawdę łatwo się pogubić.

Nie dajcie się wciągnąć w zakupowy szał i skusić niskim cenom, uważajcie na jakość rzeczy bo nie wszystkie są takie super jak się wydają, oczywiście są wyjątki.

Na szczęście przez 28 dni od dokonanego zakupu rzecz możecie zwrócić, bez żadnego problemu, wystarczy wybrać się do punktu obsługi klienta i położyć torbę na ladzie, pracownicy będą wiedzieli o co chodzi, odniosłam wrażenie, że co druga osoba coś oddaje.

Jednak jest też dużo pozytywów, część rzeczy jest naprawdę ładna, a i cena jest przystępna.
Możecie znaleźć masę fajnych ubrań i dodatków, no i macie pewność, że nie wiele osób w okolicy będzie miało to samo co wy ^^

 No a teraz, moje małe zakupy:




Zacznę może od rzeczy, których zakupu w mniejszym lub większym stopniu żałuję:

1.Plecak -  £6 , naprawdę nie wiem co mnie podkusiło, żeby kupić plecak za 6 funtów.
Na pierwszy rzut oka wygląda całkiem w porządku, ale już po pierwszym użyciu nitki zaczęły się pruć, ciekawe ile wytrzyma w warunkach szkolnych...
Za to bardzo podoba mi się jego wygląd i niewątpliwie pasuje do większości rzeczy.







2.Bidon - £2,5: Jest naprawdę przeuroczy i miło się na niego patrzy, ale no właśnie, na tym koniec.
Bidon po prostu jest nieszczelny i nie nadaje się do codziennego użytku, szkoda.





Teraz czas na rzeczy, które polubiłam:


1.Koszulka bambi- £6, uroczy wzór, wygodna i dobrze uszyta:





2.Opakowanie na pędzle -£3, już używam go jako piórnika:






3.Kubek na kawę/ herbatę -£3 , ślicznie wygląda i jest wygodny w użyciu:

























6 komentarzy:

  1. Od razu po zobaczeniu zdjęcia bidonu chciałam napisać, że jest fantastyczny i sama chciałabym taki mieć. Dopiero po chwili przeczytałam, że jest nieszczelny. Szkoda, naprawdę fajny gadżet.

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki sam bidon tylko w inne wzorki i też jest nie szczelny. Zakochałam się w tej bluzce *o*
    Wpadniesz do nas?
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda z rzeczy które tu wymieniłaś mi się bardzo podoba :)
    Właśnie opublikowałam post z filmikiem, mogłabym prosić abyś weszła i skomentowała go na YT ? Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Będę wdzięczna jak wyrazisz swoje zdanie :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu, będę częściej wpadać! ♥

    Mój blog (klik)
    obs=obs ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, masz świetnego bloga, będę cię odwiedzała częściej ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)


    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/08/back-to-school.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piórnik i kubek na kawe zdecydowanie podbiły moje serce *^*. Takie bidoniki często sa niestety nieszczelne :c. Też się z tym borykałam :c
    www.nikodemcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń