czwartek, 18 września 2014

Zakupy na taobao ~

Pod koniec sierpnia robiłam większe internetowe zakupy i zdecydowałam się na wypróbowanie taobao (coś w rodzaju chińskiego allegro), w zamówieniu pomógł mi polski pośrednik: klik!

Wczoraj przyszła do mnie pierwsza paczka, która z Chin została wysłana 9 września, sama się zdziwiłam, że dotarła do mnie tak szybko.

Czekam jeszcze na jedną rzecz, ale z nią zejdzie trochę dłużej.

Zawartość paczki:




Lolicie buciki, obcas 5,5 cm.
Co do ceny to przesyłka kosztowała mnie drożej niż same buty, razem zapłaciłam ok. 140 zł.






                                       Czarna spódniczka na szelkach, rozmiar uniwersalny.
                                       Cena bez przesyłki to 12 zł.
                                             







Jestem naprawdę zadowolona , z samego taobao jak i usług pośrednika, na pewno jeszcze nie raz z nich skorzystam.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz